۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

جمهوری آخوندی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی را هم شلاق زدند و هم ممنوع‌الخروج کردند


دروازه‌بان پیشین تیم ملی ممنوع‌الخروج شد/ 54 ضربه شلاق برای عابدزاده!
منبع حکومتی:دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 1998 بود، به دلیل شکایت یک پزشک ممنوع الخروج و به تحمل 54 ضربه شلاق محکوم شد.
احمدرضا عابدزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر گفت: روز اول فروردین قصد سفر به آمریکا و دیدن پسرم پس از یکسال را داشتم که در فرودگاه متوجه شدم ممنوع الخروج هستم و وقتی پیگیری کردم فهمیدم به تحمل 54 ضربه شلاق نیز محکوم شده ام.
وی با بیان اینکه در همان روز گذرنامه ام را گرفتند در مورد دلیل این اتفاق گفت: من سال 72 و در دیدار تیم ملی ایران برابر چین تایپه دچار مصدومیت شدید شدم و پایم را به تیغ جراحان سپردم که دکتر مددی این عمل را انجام داد اما پایم کوتاه و بلند شد و پزشکان آلمانی تایید کردند که مقصر این اتفاق پزشک جراح بوده است.
احمدرضا عابدزاده خاطرنشان کرد: چند بار برای مداوای پایم به آلمان رفتم و به پزشکان زیادی مراجعه کردم اما متاسفانه مشکل پایم حل نشد و همین عمل اشتباه من را از فوتبال دور کرد. پزشکان آلمانی هم تاکید کردند اگر این پزشک در آلمان مرتکب چنین اشتباهی می شد قطعا بدترین برخوردها با وی صورت می گرفت.
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: به خاطر مصاحبه ای که با یکی از روزنامه های کشورمان انجام دادم دکتر مددی از من شکایت کرد که ظاهرا احضاریه سه بار به آدرس دیگری رفته است و پلاک مغازه من در احضاریه اشتباه خورده بود.
وی ادامه داد: برای من جای تعجب دارد که چطور بدون اینکه بنده در جریان باشم یا به دادگاه بروم برایم حکم صادر شده است و علاوه بر ممنوع الخروج بودن باید 54 ضربه شلاق را هم تحمل کنم. سوال من از آقایان مسئول این است که آیا پیدا کردن احمدرضا عابدزاده در این مملکت کار سختی بود که یک بار هم احضاریه به دست من نرسید؟
عابدزاده خاطرنشان کرد: واقعا اگر یک فرد غیر ورزشی هم بود آقایان اینگونه با او برخورد می کردند و چنین حکمی برایش صادر می کردند. من سالها برای شادی دل این مردم تلاش کردم و زحمت کشیدم اما از زمانی که تیم ملی را به جام جهانی بردم اینگونه با من برخورد می شود و نامهربانی های زیادی را دیده ام و بدترین برخوردها با من صورت گرفت.
وی افزود: بسیاری از مردم تهران و حتی کشور می دانند که مغازه من کجای خیابان شریعتی است اما آقایان مسئولان نمی توانستند این مغازه را پیدا کنند و احضاریه را به دست خودم برسانند؟ آیا این درست است که یک قهرمان ملی و کسی که برای این فوتبال زحمت کشیده است را به 54 ضربه شلاق محکوم کنند و با او اینگونه برخورد کنند؟
احمدرضا عابدزاده در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: صبح روز یکشنبه به دادسرای اجرای احکام در میدان ارگ می روم تا پیگیر این پرونده باشم. مطمئن باشید تا انتهای این پرونده خواهم رفت و خسارت همه اتفاقاتی که در این چند روز برایم افتاده است را از آنها می گیرم. اما مردم بدانند که این آقایان چطور با کسی که برای این فوتبال زحمت کشیده است برخورد می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر